אנו נספק תובנות חכמות
באמצעות סקרי דעת קהל אמינים בין אם ברצונך לבחון מגמות חדשות בשוק, להוביל לניצחון סוחף בבחירות או לברר את עמדותיהם של עובדים אודות ארגונם – אנו נעשה שימוש בכלים מדעיים ונספק תובנות נוקבות, בעזרתן ניתן להשיג יעדים רצויים ופריצות דרך.
הזירות הרלוונטיות לעריכת סקרי דעת קהל הן: פוליטית, עסקית, ציבורית, צרכנית, משפטית, תקשורתית, ארגונית ואקדמית.
סקר דעת קהל מוצלח – כיצד זה נעשה? סקרי דעת קהל בנויים מכמה שלבים: >הבנה וניתוח נכון של הלקוח ומטרות הסקר או המחקר >תכנון נכון של מערך המחקר לרבות הגדרת המתודולוגיה, קהלי היעד, שאלות המחקר והקפדה על ייצוגיות המדגם > ביצוע הסקר על ידי סוקרים מיומנים, תוך הפעלת מנגנוני פיקוח ובקרה > ניתוח תוצאות בכלים מדעיים, באמצעות עיבודים סטטיסטיים וניתוחי קשרים וסיבתיות. >הסקת מסקנות נכונות, וגיבוש המלצות ותובנות רלוונטיות ללקוח בהיבטים שיווקיים, ארגוניים או פוליטיים. כיצד מבוצעים סקרי דעת קהל ב"מאגר מוחות"? אנו משלבים בין מגוון מתודות המאפשרות קבלת מסקנות והמלצות נכונות: > סקרים איכותניים וכמותיים > איסוף נתונים ("קשים" אובייקטיביים לצד "רכים" סובייקטיביים) > סקרים טלפוניים > סקרי דואר > סקרים אינטרנטיים מבוססי פאנל > ראיונות עומק פנים-אל-פנים > קבוצות מיקוד > לקוחות סמויים > ניתוחים משולבים (Conjoint Analysis). סקרי דעת קהל המבוצעים על ידנו ב"מאגר מוחות", נעשים באופן אובייקטיבי, ללא הטיות, ומסייעים ללקוחותינו לקבל החלטות על בסיס תובנות אמיתיות ומדויקות, תוך צמצום הסיכונים ואי-הודאות. |